dinsdag 29 januari 2013

Nog een week!

De laatste week in Belgiƫ is begonnen. Binnen zeven dagen zit ik al in Suriname. Gelukkig heb ik alles al in orde gebracht en heb ik alles al gekocht. Nu moet ik alleen nog maar alles inpakken. Gelukkig zal ik een goede helpster hebben in mijn eigenste mama. Zij zal mij vrijdag helpen om alles mee in te pakken en nog meer... om niets te vergeten!

Gelukkig leven we in een tijd van technologie en zal ik mijn vriendin, familie en vrienden toch niet helemaal moeten missen. Skype en e-mail zullen er zeker voor zorgen dat ik mij niet alleen voel. En als alles toch faalt kan ik altijd rekenen op mijn medereiziger en collega: Shera De Jonghe. Wil je haar blog ook volgen? Ga dan naar: http://expiditiesuriname.blogspot.be/.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten