woensdag 6 februari 2013

Aangekomen

Het is zover, ik zit in Suriname. Vanuit een hangmat op het terras van mijn thuis voor drie maanden stuur ik dit blogbericht.

Dinsdagmorgen ben ik vertrokken. Mijn kat wou al niet dat ik vertrok want hij hield mijn koffers gegijzeld.



Al vroeg naar de luchthaven vertrokken waar ik heb ingecheckt en mijn koffers heb binnen gedaan. Daarna ben ik met mijn ouders en mijn allerliefste nog iets gaan drinken en eten in  afwachting op mijn medereizigster Shera. Toen zij ook haar bagage had binnengedaan zijn we nog maar iets gaan drinken. Daarna kwam het pijnlijke afscheid. Ik moet zeggen dat ik veel moeite had om zelf geen tranen  te laten.

Het eindelijke vertrek was dan wel weer leuk. Na een tijd wachten mochten we op het grote vliegtuig waar iedereen een eigen tv-schermpje had met eigen filmkeuze. Eenmaal aangekomen was er plots de muur van warmte. We zaten gelukkig vlak naast de deur, daardoor moesten we niet te lang wachten om door de visumcontrole te gaan. De bagage liet wat langer op zich wachten. Gelukkig stond de man die ons weg ging brengen direct bij de uitgang zodat we hem niet moesten zoeken.



Toen we aankwamen aan onze verblijfplaats werden we verwelkomd door onze lieve huisbazin Lie. Lie is een hele lieve attentvolle dame die ons al bij alles heeft geholpen en bijgestaan. Ons appartementje is ook heel mooi en comfortabel. Na het uitpakken van mijn koffers, het ophangen van mijn muskietennet en het nemen van een douche ben ik moe maar voldaan gaan slapen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten