zaterdag 13 april 2013

Aangenaam bezoek

Eindelijk woensdag 20 Maart, vandaag is het de dag dat mijn vriendin zal aankomen in Suriname. Voordat ze echter in de namiddag zal aankomen heb ik nog taken in de voormiddag. 's Morgens dus vroeg naar school om enkele lessen te geven. De lessen waren parallel-lessen met de vorige dag dus dat ging vrij simpel.

In de middag eten en nadien me scheren (we kunnen toch moeilijk de vriendin ontvangen met een baard). Om drie uur kwam de geregelde taxi me ophalen, normaal zou het vliegtuig rond vier uur landen.

Blijkbaar heeft de Surinaamse vliegtuigmaatschappij veel weg van de lijn. Het vliegtuig was natuurlijk te laat. Dat is op zich niet zo erg, dat even langer wachten kan ik nog wel. Spijtig genoeg kwam blijkbaar de koffer van Ellen als één van de laatste buiten. Hierdoor was ze pas tegen kwart voor zes buiten. Omdat ik had gezegd dat ik een taxi ging regelen en niet zelf ging komen zocht ze naar een bordje met haar moeilijke achternaam op (voor diegenen die het niet weten: Kazandjian). Natuurlijk vond ze dit niet en door haar om te draaien zag ze plotseling mijn gezicht. Het wederzien was heel blij kan ik je wel zeggen.

Na nog even te moeten wachten op de chauffeur konden we tegen zes uur wel vertrekken. Nog een uurtje naar huis rijden waar we nog iets hebben gegeten. Daarna is Ellen vrij vroeg gaan slapen (door het tijdsverschil en vroeg op te staan was ze echt kapot). Toen ik niet veel later ook ging slapen was ik superblij dat ik mijn schattie weer in m"n armen kon nemen. Nog nooit zo goed geslapen hier in Suriname.

Groetjes!
Jan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten