dinsdag 2 april 2013

Zwemmen

Het weekend van 16 en 17 maart was een weekend waar we geen tweedaagse uitstap hebben gedaan. We hebben echter niet stil gezeten want na op zaterdag eens goed te hebben uitgeslapen zijn we op weg gegaan naar het zwembad. Shera ging rechtstreeks terwijl ik nog even Steffen ging ophalen aan zijn huis. Toen ik daar met Steffen aankwam (aan het zwembad dus) moesten we niet betalen want er stond niemand. Gratis zijn we dan maar gaan zwemmen. Bleek dat zowat alle stagiaires die we kennen onafhankelijk van elkaar dezelfde beslissing hadden genomen als wij. We waren er met een man (en vrouw) of twintig. Na een hele tijd te hebben gezwommen kwamen er plotseling een hele hoop Surinaamse kinderen die zwemles kwamen volgen. We moesten dan ook tijdelijk op een klein stukje zwemmen. Na de zwemles kwamen enkele zwemleerlingen vragen of ze mee mochten spelen met ons balspel. Uiteindelijk was ik aan het spelen met een hele resem Surinaamse zesjarigen. Ik moet zeggen dat ik mij wel goed heb geamuseerd. 's Avonds ging een heel stuk van de stagiairebende en wij ook eten bij de bende van KDG.




Op zondag gingen we op een ééndagstour. maar dat zal ik morgen verzilveren in een blogbericht.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten